onsdag 8 juli 2009

Arbetandebarn

Ännu en arbetsdag är gjord! Snart är man väl arbetslös, fast det får vi väl hoppas att fallet inte blir.

Aja, efter jobbet drog jag och tränade. Jag kan säga att det var första gången på dryga 3 veckor, och efter allt krökande och festivalande så var väl inte kroppen på tip topp om man säger så. Men jag klarade mig igenom alla övningar som jag hade bestämt att jag var tvungen att klara om jag så skulle svimma, och efteråt bara låg jag på mattan och pustade och var stolt över mig själv. Jag kan säga att det var väldigt skönt att ha bil en kväll som denna så jag slapp gå hem, eller ja till bussen haha.

Nu har jag ätit hårda mackor med keso,salami och paprika på & jävlar i berget va gott det var. Snart blir det lite 2 1/2 men, jag har blivit lite smått beroende av den sjukt roliga serien. Kalla mig efterbliven eller vad du vill! :D

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll