söndag 5 juli 2009

Vill tillbaka till Arvikafestivalen

Nu är jag hemma igen efter en helt suverän och grym festival. Har så himla mycket roligt att berätta men jag får nog inte fram det i ord tror jag! :D

Har träffat jätte mycket nytt roligt folk, kollat på sjukt bra spelningar, skrattat, tappat rösten, festat järnet såklart, somnat ute i gräset, svettats i solen, nästan flugit bort i stormen, ätit skit god wok, härjat, dansat till 6 på morgonen och vaknat till vengaboys. Det har nog hänt hur mycket mer som helst, men det var lite iallafall.

Sitter här nu och är helt död och bara längtar tills festivalerna nästa år, det går inte att beskriva hur jävla roligt det är för man måste uppleva det själv. Känns ganska tomt nu utan allt ljud, men det är lite skönt ändå att få sova i sin egen säng och gå på sin egen toalett! ;>

Jag såg:
- Hoffmaestro
- The Sounds
- Mars volta
- Lite av Depech
- NIN & Korn från öltältet.

Det är ju ganska OK ändå ;>

Tack som fan alla som har gjort detta till en grym vecka.

"var ä min vänekäne"

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll