måndag 13 juli 2009

Dagar som gått

Ännu en helg har paserat, tyvärr! Men snart kommer det en ny fast den består av massa jobb såklart. Men denna helg så jobbade jag bara till 14 på lördagen sen var jag ledig! Så på kvällen på lördagen så kom maria, vi började dricka och sen åkte vi vidare till carro där förfesten väntade! Det kom väl runt 11 pers ungefär, jävligt roligt. Synd bara att vi hamnade på score, det var så jävla lång kö till ankan så det var knappt värt att stå i kö.

Igår blev det chill med carro, pizza från napoli och ligga och sova i hennes soffa. Lite senare på kvällen begav jag mig till Ronja & Niklas nya lägenhet på haga, den var riktigt nice. Just nu känner jag också för en liten större lägenhet, håller på och kollar om det finns några rimliga priser på 2or eller större 1or. Annars får jag bli kvar här i mitt lilla kryp in, det är rätt bra det också ;)

Just det, haha jag har ju en rätt paranoid granne som jag nog har pratat om förut i bloggen. Han är ett riktigt kontrollfreak som springer ut och kollar om jag har låst dörren varje gång jag går in! Så idag när jag gick till ica så låste jag inte dörren för jag anser inte att jag behöver det då, men när jag kom tillbaka så står det en post it på min ytter dörr "Lås dörren efter dig, tack!" Herregud, jag får ryck på honom.

Men nu ska jag äta sen åka till jobbet! :)

yohoho / linn


Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll