söndag 24 maj 2009

Away

Jag har varit lite frånvarande, inte skrivit sen i onsdags såg ja. Men jag har varit lite upptagen med festande, jobbande och tv-hämtande! :)

Igår kväll så blev det grillande vid sundsta med maria & malin, inte för att det gick så lätt att grilla på engångsgrill för den brann nästan upp. Men det blev gott tilsllut och ölen smakde bra i solen! :D Solen blev till mörker och Åsa, Alex & Ingdrid dök upp och vi satt och drack och tjötade för att sen bege oss hem till min lägenhet. Vi dansade omkring, rökte vattenpipa och snackade! Det var en trevlig kväll :) Idag åt vi pizza hela gänget, vi stod utanför norrstrandspizza och väntade på att dom skulle öppna klockan tolv haha.

Nu har jag däckat i soffan ett tag, nu ska jag nog gå och panta alla flaskor och köpa lite godis.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll