tisdag 5 maj 2009

REGN

Idag har det var en sådan där dag som varit upp och ner, inte helt kul.

Men det var skönt med träning, fast imorgon kommer jag nog inte tycka det är lika skönt. Tränade ben idag, shit jag har redan ont haha. Efter träningen kom Carro och hämtade mig, vi åkte hem till mig och fixa lite käk och pratade som vanligt. Imorgon åker hon till Thailandet, jag är lite smått avis om man säger så. Det är inte långt ifrån att jag köper en sista minuten biljett och hänger med faktiskt.

Imorgon funderar jag på en chilldag utan träning, bara hitta på något helt annat. Men fårse ;>

Förresten kul att comhem la ner i några timmar nu ikväll då, de gjorde mig galen.

Nu blir det natten & du Carro om du hinner läsa detta innan du åker: Var inte så nervös, det kommer bli skit bra. Jag väntar här hemma när du kommer hem & då ska vi ha riktigt skoj.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll