onsdag 13 maj 2009

Linns dag

Efter jobbet idag som förövrigt gick väldigt väldigt fort för att vara onsdag, så mötte jag upp malin & micke för att gå och ta en fika. En megastor latté blev det & oj oj oj va den satt som ett smäck, det gjorde även malins morotskaka som jag så snällt fick ta en bit av. Satt en stund och snackade om allt möjligt & sen blev det lite annat styr.

Nu sen jag kom hem så har jag lagat pinnar med fisk och diskat i princip, ikväll vet jag inte riktigt vad som händer & sker. Jag börjar ju faktiskt sent imorgon, ska bli skönt speciellt skönt att jag inte har tvättstuga.

Just ja, det är linn dagen idag alltså min dag. Så hit med presenterna? ;> Det har jag som tradition att jag ska få på min namnsdag.

yohoho / linn


Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll