söndag 10 maj 2009

Crazy

haha vilken galen kväll det blev tillslut igår :D

Vi började med att grilla hemma hos åsa, dricka lite ute i solen & bara sitta och snacka. Efter maten så började det ta fart i skallen, vi härjade järnet i åsas hall till massa gammal rolig party musik. Sen förflyttade vi oss upp och höll på som tusan, jag tror jag inte satt ner på 6 timmar eller nåt så jag har en nådig träningsvärk i vaderna. Tilllslut satt jag och Maria och läste barnböcker runt 4 tiden sen somnade vi med stålmannen :D Jag vaknade av att maria hoppade på mig och sa att vi skulle se robinson, sen har vi fastnat framför tven med åsa & alex! :) Tack Åsa, det var verkligen as kul.

Så det var en helbra lördag och söndag, jag och malin avslutade med en söndagspizza på NP!

Har haft besök av simon ikväll också :)

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll