tisdag 15 september 2009

Cleaning up

Idag är det tisdag, snart är det helg igen! Veckorna går fort : )

Idag fick det bli en ledig dag från jobbande, det var skönt att sova ut i 10 timmar. Men det var ju inte därför jag var ledig såklart, så lat är jag inte. Har tvättid idag nämligen, inte det roligaste att vara ledig från jobb för men kläder måste jag ha så är det ju bara. Så nu har jag lagt in dom första maskinerna och just nu sitter jag och äter frukost, den första riktiga frukosten på flera veckor. Jag hinner vanligtvis inte, eller jag orkar inte gå upp tidigt för att äta frukost. Så det brukar bli en stående kaffe & macka medans man jobbar. Men idag unnade jag mig fil & crunchy och rostade mackor :) Shit jag kommer inte orka äta något mer idag, men kropp har verkligen ställt in sig på minimal föda. Igår under monsterdagen så fick det bli pyttelite carbonara (också stående) det var nog det enda jag fick i mig igår + massa kaffe. Så får se om jag får i mig nån kycklinggryta som jag tänkt och gjort, men det var väl bli senare ikväll.

Så vad gör man en ledig vardag? Har glömt bort hur det känns, men det får väl bli tvättandet, städa lägenheten som ser ut som ett krig och sen kanske kila ner på stan en sväng :)

Jävligt nice väder förresten, ses!

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll