tisdag 1 september 2009

Tisdag, en bra sådan.

Har precis kommit hem från jobbet på travrestaurangen, jag, peter och nina hade en lugn lunch på ungefär 34 pers. Det blir jobb där torsdag och fredag också denna vecka, det känns skönt att vara tillbaka lite i köket må jag säga! :)

Har precis slängt iväg ett mejl på en lägenhet, hoppas att han ringer upp idag. Den lät perfekt för mig!

Nu ska jag ta en powernap och vänta på greys anatomy, sen blir det en tur till gymmet. Måste gå och lägga mig tidigt idag, ska jobba på posten imorgon. Jag som bara skulle jobba 2 dagar denna vecka och vara ledig resten, men det ringer kors och tvärs så det är bara att jobba det :D Man ska absolut inte klaga, det finns folk som inte har något jobb och jag har en riktig tur som fått lite kontakter och just nu jobbar på 3 olika ställen! Det är faktiskt riktigt roligt att variera sig lite ;>

Men soffan & tvn kallar!

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll