onsdag 2 september 2009

Kom älvor

Det är helt otroligt vad det kan slita på en att gå upp klockan 6, i och för sig så sov jag inte särskilt mycket inatt. Hatar dessa nätter när man inte kan sova, utan bara vrider och vänder på sig i flera timmar och vips så ringer klockan och man bara vill försvinna in i drömmarnas värld igen! Men jobbet på posten gick hyffsat ändå trotts att det var sjukt mycket post, jag delade 17 lådor totalt och vanliga dagar kanske jag har haft 8 stycken! Men jag kom in i bra tid och slutade enligt schema, så man ska inte klaga.

Efter jobbet åkte jag med mamma & abbe till bergvik! Kollade inte runt nåt vidare, då jag var väldigt trött och på dåligt humör. Men fick hem lite nya underkläder iallafall, det är alltid välkommet. Jag tänkte ta en vända på stan på fredag eller söndag, vill få hem en skinnjacka och skor.

Ännu en dag i Lars Winnerbäcks tecken, förstår inte hur någon kan fängsla mig så?

Funderar på en promenad och sen gå in och se en film och äta godis, kanske ta ett glas vin.

yohoh / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll