onsdag 16 september 2009

Onsday

Började dagen med en långpromenad i solen med Ronja, hur underbart som helst. Sen kom mamma och plockade upp mig, då drog vi till biltema och fixade min cykel som vi skulle ha gjort för längesedan. Den blev ju faktiskt snodd i juni haha :( Men nu är det gjort så nu har jag en cykel, så våga inte sno den era jävlar. Vi avslutade allt med BK mat och sen var det bara att brumma mot jobbet!

Det är helt sjukt vad kallt det börjar bli ute, är jätte frusen efter att ha stått och väntat på bussar hela kvällen. Hatar bussar, borde skaffa bil. Synd att det är för dyrt :( Men sitter och myser i min nya tröja & snart får det bli sängen, börjar jobba 8 imorgon. Men det gör inget, snart är det en ledig helg som gäller med massa farligheter.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll