söndag 6 september 2009

Lyckad kväll

Vilken kväll det var igår, sjuuuukt kul! Vi började hemma hos Sara där vi spelade ett kortspel, och där fick jag erfara hur otroligt äckligt det är att halsa vin. Vi drack även ett X antal kaffeshots, jag skrattade så sjukt mycket hela kvällen och kunde inte sluta & ja det var en kanon förfest. Sen gick jag och Carro för att möta maria, de andra ville till Blue Moon (fast vi träffade dom på nöjes sen iallafall haha) Vi mötte iallafall Maria så drog vi in och dansa hur mycket som helst, drack öl och prata med norskar. Träffade hur många som helst jag kände, det var en mycket lyckad kväll.

Vakna av sms imorse och sen kunde jag inte somna om, så jag har suttit i mörkret och myst lite. Jag fick en chock när jag tog upp persiennerna, behövde solglasögon. Jag bråkar även med mitt tangentbord som jag spillde fanta i igår, tangenterna är verkligen tröga.

Nu ska jag samla kraft till att gå till pizzerian, sen blir det bara mys hela kvällen.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll