måndag 24 augusti 2009

Das helg

Blivit lite dåligt uppdaterat under helgen, men i fredags så beställde jag och carro pizza från napoli och sen satt vi och käka och kollade på satc hela kvällen. Jag slocknade i soffan vid 12 och sen fortsatte jag att sova till 11.30 dagen efter, ja jag var lite sliten kan man säga.
I lördags så åkte jag med 13.45 tåget till Arvika. Där kom Nils och mötte upp mig (efter en kvart vill jag tillägga haha) sen blev det pizza käkande för 2
:a gången den helgen, sen var det bara hem till honom och fixa sig det sista och sen började folk rulla in. Det var riktigt mycket drag & en trevlig fest som höll på till runt 04.30 efter Nils och Robins uppvisande av brottning på golvet :D Sov väldigt dåligt med 3 pers i sängen, men det fick väl gå det också. Vaknade runt 10 på på morgonen, då var redan massa folk uppe så det blev att sitta och prata om gårdagen, chilla, äta zooklubbor och för att sen äta pizza för 3:e gången i rad denna helgen. DET BLIR INTE MER PIZZA PÅ ETT TAG!

Sen var vi bara ute hela dagen, låg i solen och käkade glass och vilade lite.


Har inga bilder från festen,
men ni får nöja er med en bakfull Nils.

Idag blir det ett kortpass på jobbet 12-15, ska bara köra ut lite reklam tror jag.

yohoho / linn


Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll