måndag 31 augusti 2009

Uppe med tuppen

Yes, uppe tidigt idag trots min lediga dag. Nu ska jag tillägga att jag var uppe redan vid halv sju tiden, jävlar i berget säger jag bara ;D

Nu på morgonen har jag druckit kaffe och ätit rostade mackor med ost och paprika på och till det så har jag kollat räddningspatrullen, en otroligt skön start på en skön vecka. Igår fick jag ett plötsligt sug efter piff & puff, så det var bara att röja i genom nedladdningssidorna och tillslut hittade jag 3 gig med räddningspatrullen haha. Det är tur att internet finns, vad skulle vi annars göra?

Pärlan

Nu blir det lite dusch och fortsätta titta i några timmar till, sen blir det att göra lite pannbiffar till lunch, träna och slutligen tvätta och försöka städa lite. Det ska bli otroligt spännande och se hur mycket av detta jag kommer få gjort idag! Jag återkommer lite senare med det..

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll