måndag 17 augusti 2009

Sommarlovet är slut, nu jävlar får det vara nog.

Ja nu får det vara nog med sommarlov känner jag, det är ju tråkigt för böveln haha. Jag känner att bloggen har saknat mig och jag har saknat bloggen lite, men jag kände att jag var förtjänt ett sommarlov.

Det är mycket som har hänt sen sist, det var ju i juli jag skrev och snart är det september. Nej usch, jag vill inte tänka på det! Men jag har jobbat på väldigt hårt, knappt något ledigt, jag har festat till det ordentligt och njutit av att det har varit sommar (även om det inte märks på vädret, men det är en bra anledning att säga när man är lite sugen) jag slutade mitt sommarvikariat på ica och samma dag fick jag jobb på posten i forshaga, så nu sorterar jag massa massa post och sen kör gulafaran runt på mitt distrikt. Shit det är riktigt svettigt och mycket att tänka på, men det är väldigt soft och rätt roligt faktiskt :)

Så nu kommer ni hitta mig här varje dag som sagt, det är skönt att vara på G igen ;>

Chillidill blir nu med lite loka och kolla friidrotts VM, tråkigt att inga bra svenskar är med iår.

yohoho / linn

1 kommentar:

Hanna sa...

Ingen fanta citron?! ;)

 
Följ min blogg med bloggkoll