tisdag 18 augusti 2009

Slitigt

Jag kom hem från jobbet för någon timme sedan, sen dess har jag bara lagat mat och fastnat totalt vid datorn trots att jag är trött som ett djur och skulle behöva vila lite för att orka ett styrkepass idag igen ;> Men man vet ju aldrig om jag dissar det som vanligt och tar en promenad, det blir bättre till hösten/vintern intalar jag mig då man inte kan vara ute ;)

Jobbet på das postoffice gick som smort idag, jävligt slitigt, jävligt mycket sår på händerna, jävligt svettigt, jävligt värt det! :D Jag börjar komma in i rutinerna nu (när hanna har slutat haha ;)

Fick jämt nyss reda på att det blir födelsedagsfest hos Nils på lördag också, då har man ju något att jobba för denna vecka. Grattis igen förresten! Just ja, jag hade lovat mig själv en nykter helg den som kommer men det kommer ju alltid upp något. Synd för mig ;) BLIR EN ANNAN GÅNG!

Tankar entourage nu, blir att se.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll