torsdag 20 augusti 2009

LÖÖÖV

Nej jag har inte gett upp igen, chilla bara igår i soffan och sängen tills jag gick och la mig i princip. Men såklart kunde jag inte sova, så när klockan ringde 05.45 som vanligt imorse så kändes det precis som jag hade somnat. Men det var ju bara att kliva upp det och göra det vanliga för att sen traska med tunga steg till bussen, men det går om man tänker "jag får sova på bussen snart, det är lugnt"
Idag har det varit otroligt stressigt på das postoffice, idag var nämligen första dagen jag var helt själv och skulle göra allting så det blev lite mycket i slutet och jag kom in ganska sent. JAG HATAR REKLAM, SKA GÅ UT OCH SÄTTA UPP EN "VILL EJ HA REKLAM FFS" SKYLT NU! Förlåt för jag tar i, men det suger med reklam alltså.

Missade bussen också, så jag gick in till Ica och pratade med mina andra arbetskamrater och tog en glass med dom som hade rast. Det var rätt chill att missa bussen ändå ;> Nu sitter jag och trycker mat, gymmet blir om ett tag.

Älskar att det är fredag imorgon och att jag slutar tidigt, det hör jag inte till vanligheterna att jag gör det.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll