onsdag 26 augusti 2009

Tjohej, vilken dag.

Skrev ju i förra inlägget att jag hade vart på filmen "sommaren med göran" & JA, den var lika rolig som alla sa. Den var så rolig så tårarna sprutade stundtals, det var absolut min torra humor. Så det var en mysig bio kväll :)

Denna morgon gick jag faktiskt upp rätt tidigt för att vara min lediga dag, runt 9 - halv tio faktiskt, och jag tänkte att nej fyfan jag är ju ledig. Men jag gick upp ändå och gick till ica och köpte frukostgrejer, bryggde mig kaffe och satte på nya Entourage avsnittet & vips så var klockan runt 11 och då gjorde jag mig i ordning och drog mig in till stan och käkade lunch, träffade vänner, shoppade och avslutade allt med en IS TE på espresso house innan jag drog mig hemåt med en tung kasse med kläder. Det var verkligen skönt och välbehövligt, inte minst fyndade jag när det var 10% på alla plagg jag köpte ;> Nu är det bara skinnjacka, vinterjacka, skor, mössa och massvis med mysiga sjalar som fattas och just ja, ett par nya jeans.

Nu på kvällen har jag promenerat lite, träffade ronja och vi stötte på minst sagt sjukt skumma personer. Folk med hundar som skrek våldsamt, personer som stannar och stirrar m.m. Ja inte vill man gå ensam hem i natten nu iallafall :D

Nu ska jag göra frukostmackor till jobbet imorgon & även passa på att göra mig en kvällsmacka och dricka lite juice.

yohoho / linn

1 kommentar:

Hanna sa...

Sommaren med Göran är grym :P

 
Följ min blogg med bloggkoll