söndag 30 augusti 2009

Lite vad som helst

Ja nu gick det ju några dagar mellan förra inlägget men jag kan har faktiskt en giltig anledning, i fredags så jobbade jag 15 timmars dag. Först på Posten och sen på Ica, så när jag kom hem var jag helt slut och däckade på soffan efter lite käk. Sen igår jobbade jag också till sju, sen när jag kom hem väntade malin & maria utanför lägenheten, sen barkade det iväg som vanligt haha med massa vin. Åsa, Alex, Ronja & Niklas m.fl var här också, sen blev det ankan. Det var verkligen en jätte rolig kväll, tack alla inblandade :)

Idag är jag helt slut, vaknade först vid halv tio tiden då fick det bli lite two and a half men. Sen orkade jag gå den långa vägen till datorn, det är typ där jag har vart idag förutom en sväng till ica där jag köpte lite ingredienser till käket. Det fick bli biffwok med lite gottigt i, sen total däckade jag i soffan. Jag är faktiskt rätt stolt över mig själv att jag inte valde pizza idag, det kanske är bra att äta det 3 gånger på en helg så man inte är så sugen.

Nu iallafall har jag tagit en välbehövlig dusch och snart ska jag åka iväg för lite filmtittande, det slinker nog ner en och annan godis eller glass i munnen känner jag!

Imorgon är jag LEDIG!!!!!! :D

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll