fredag 14 mars 2008

Go möra

Go morn, jag vaknade inte för allt så länge sen :) Det var grymt skönt att få sova ut lite, har vart rätt trött i veckan. Jag har hunnit med att äta frulle sen har jag hjälpt mamma att hitta något gott recept som vi kunde laga ikväll, blir nog något med fläskfilé iallafall & det är ju riktigt mums!

Nu tänkte jag faktiskt gå ut en stund, kan va skönt att få lite luft i lungorna så man piggnar till för jag är fortfarande lite sömning. Jag vaknade av en sån konstig dröm det var att jag & pappa var med i ett cyklings team så skulle vi cykla från deje till forshaga på en brygga vid vattnet och såklart så ramlade jag i med cykeln och allt så jag vakna verkligen och va skit svett :( Läskigt värre.

Ha en trevlig Fredag, så kanske jag skriver nåt sen :)

yo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll