måndag 3 mars 2008

Kvällsi

Ny duschad nu, vi har så himla god hudlotion så det luktar i hela rummet nu :) Är det onormalt att sitta och lukta på sin egen arm?

Jag sa ju förut att jag skulle börja skriva på min rapport, och jag har faktiskt gjort det tro det eller ej.. Fast jag har kört fast lite, ska försöka fixa det imorgon med lite nya krafter hoppas jag.

Jag och Mamma åkte upp till sisu gården förut och gick 5km, det var ritkigt skönt att gå i skogen det är en helt annan luft + att det är riktigt skönt när det inte är massa andra runt omkring. Får bli att dra upp dit någon mer dag!

Praktiken börjar igen imorgon då, det känns ju inte så lockande! Men jag ska ju bara vara där tis,ons & fre för på Torsdag så ska vi till Universitetet och kika och det kan säkert bli intressant! Sen är det ingen mer praktik på 8 veckor, då ska vi va i skolan istället. Sen är det bara en praktikperiod kvar och sen är det STUDENTEN. Hur creepy känns inte det då?

Men ska väl försöka få nån att va lite social på msn nu också blir det ju såklart kvällens bästa program Scrubs.

Nattsi Nattsi

yo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll