tisdag 18 mars 2008

Tråkgöra

Röker du: Feströker, och när jag känner för det
När körde du en bil för första gången: 16 år var jag nog
Haft sex på en offentlig plats: Ja, det kanske jag har
Blivit arresterad: Nej, för snäll
Pappas namn: Mats/Ludde, kalla honom vad du vill
Mammas namn: Christina men kalla henne för Stina du
Syskons namn: Fredrik & Albin
Religion: Någon sådan tillhör jag inte
Smeknamn: Ludda & Linnsan, föredrar dock LINN
Födelseort: Karlstad
Du om 10 år: Ska fylla 29, så jag hoppas på fast jobb och familj.
Vad tycker du om att få: Närhet & Massage
Piercingar: Nej
Brukar du sola: På sommarna är det underbart, så JA! Och även solarie ibland när man känner sig blek.
Största svaghet: Kort temperament
Starkaste sida: Bryr mig om andra
Du hatar: När jag sårar personer i min närhet och att förlora
Hur mår du idag: Fina fisken
Tycker du att man borde vara oskuld när man gifter sig: Nej vilket jävla påhitt
Länder du besökt: Norge, Danmark, Malaysia, Nya Zeeland, Turkiet, Grekland & Amsterdam
Är du smart: Det vet du la
Tycker du att du ser bra ut: Ja, men man har väl lite bad days emellanåt
Kysst en av samma kön: Jajje
Kan du vara på en fest utan att dricka: Inte lika kul då
Varit gift någon gång: Nää
Haft ätstörningar: Vet inte, blir man störd av att äta då?
Var är dina föräldrar födda: Tror Pappa är född i Solna & Mamma i Karlstad, coolt jag är nästan 08
Vad hade du hetat med din mors efternamn: Linn Olsson
Husdjur: Kevin & Elsa och i framtiden min lilla Pontus
Vad är du allergisk mot: Inget
Hur många par skor har du: 3-4 tror jag, snart är det vår och det blir mer:D

Förresten dagens låt är ju: Shinedown - simple man

yo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll