måndag 31 mars 2008

Skepp och hoj

Nej jag hade rätt alltså, det blev en lång natt igår för halv 4 somnade mina små jävla ögon in och jag. Fan att man ska vända så mycket på dygnet på loven, sanslöst alltså. Men idag är jag trött som en ål så jag ska inte bli långvarig uppe det är en sak som är säker iallafall.

Skola igen idag och jag började dagen med att göra crepes, såg rätt gött ut faktiskt. Fyllningen bestod av grädde,körsbär och 37% vodka... Eh jag blev full i skolan och sprang runt och va galen och brottades med ballongvisparna, fast nu ljög jag och det var ett försök att skoja till det på kvällskvisten men jag misslyckades kände jag!

Vi fick även stuuuuuuuuuuuudentmössorna, fan va snygga di var och jag längtar grymt mycket tills jag får ha på mig den :) Kan lägga upp en bild på'n sen i slute rå.

Gymmande blev idag också, överkröppa tränade jag. Jag & Fille körde jobbiga magövningar så man nästan spydde, men det är väl gött :D

Eh cp inlägg, bild på mössa också..



















yooo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll