torsdag 6 mars 2008

GÖTT!

Idag blev det Universitetet och kolla lite, drog dit med Tirra och såklart så tröttnade hon skit fort och drog men jag tyckte det var chill och träffa folk, käka godis och sitta i solen :D Följde med Robin, Markus & Anders på 3 stycken semenarier. Jag tror inte pluggande efter gymnasiet är min grej, kanske efter några år men då får man se då lixom :) Men det var lite intressant faktsikt.

Sen blidde det Kaffe i solen, helt underbart alltså. Man fick hur mycket vårkänslor som helst, jag älskar vår det är så nedrans mysigt! Sen var det bara hem och plugga, jag har i princip gjort klart min rapport nu & det är dunder härligt :D

Helg och sista praktik dagen imorgon, båda ska bli nice faktiskt. Har en rätt planerad helg, det gillas :)

Ska ta mig in i duschen nu och sen invänta skrubbs.

yo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll