fredag 21 mars 2008

Lååååååååångfredag

Igår blev det inte att se någon Färjestad match, jävla nian som inte sänder. Men dom vann ju inte ändå, hörde att det var skandal i Frölundaborg illa illa alltså. Men det blev istället att va med Ida & Jesper, vi åt mat, kollade på film och skrattade otroligt mycket :) Men ida körde ut mig vid halv 11 så jag duschade när jag kom hem och tänkte lägga mig och titta på en film i sängen men sömnen svek mig så jag låg och små sov hela tiden så jag stängde tillslut av filmen och VIPS jag blev jätte pigg. Sådär är det för mig jämt, så jävla knasig.

Ja men nu hörrni är det ju Påsk och det betyder jobb för min del, lite skönt med mycket mycket klirr i kassan i April då det snart är student och allt och det lär ju kosta med all alkoholhaltig dryck man ska svepa i sig + kläder m.m. Jag vet inte hur jag ska fira min lååååååååångfredag efter jobbet, de flesta är borta någonstans men det spörrs. Min påskafton har jag iallafall planerad, jag ska jobba till sju sedan ska jag åka till hammarö och äta påskägg :)

Jag var nyss ute och tog en promme också, blåsig men skönt kan jag sammanfatta den.
Men nu måste jag ta en dusch och fixa mig innan tha work.

Just ja, det viktigaste. Idag fyller två personer år Therese och Lillebror, GRATTIS :)

yo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll