söndag 2 mars 2008

Baaarty

Ja igår var det förfest hos Carro med Ida,Maria och Yvette. Vi käkade, dom krånglade, lyssna på musik och sjöng :) En vinflaska senare kom vi iväg till arena där den där jävla Tenstad skulle uppträda. Jag & Maria dissade honom för det var så himla mycket folk + att man dog redan under förbandet för hiphop är lixom to much music. Vi hängde mest på lilla dansgolvet där det inte var något vidare drag eftersom alla skulle kolla på honom men vi gjorde det bästa av situationen helt enkelt och röjde tillsammans, också hängde Carro med ibland när hon inte försvann. Vi åkte hem tidigare än beräknat iallafall, och jag kom hem och var i princip nykter och det är så jävla skönt idag känner jag :) Men Maria ska va nöjd med kvällen iallafall, hon fick ju faktiskt en cider av mig haha ;)

Fick sova ut idag, så nu äter jag mackor och chillidillar :)

Varför har jag träningsvärk i magen idag? hahaha :(

Hörs väl mer senare kanske!

yo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll