söndag 30 mars 2008

Slutt kaputt

Nu var det söndag då och jag har inte vart så aktiv på bloggen i helgen, haft lite annat för mig.

I Fredag eftermiddag drog jag till Åsa där Malin & Maria var också också kom Björk ungefär samtidigt som mig. Vi förfestade lite granna i en timme ungefär och sen var det bara att bege sig av till Blue Moon där det var slutet på after worken, men vi hann få lite mat innan dom tog bort det ;D Sen satt vi och snacka och lyssnade på bandet som va där, och det blev en hel del sväng om innan vi drog till Arena. Vi splittrades väl ganska fort men jag höll väl mest ihop med Björk och Maria också träffade man väl en hel del annat folk där, så det var roligt :) Jag och B blev hungriga runt 1 så vi köpte hamburgare sen drog vi till hammarö.

Har vart på Ön i helgen också. Där blev det tvspelande, film & scrubs tittande, lyx mats lagande som bestod av hemma gjorda pepparbiffar, grönpeppar sås och hemmagjorda pot.klyftor så det var mycket gott. Bra helg helt enkelt :)

Skola imorgon också, fan det har vart så himla härligt och vart ledig. Men nu ska man igång igen och vi börjar med 2 veckor i skolköket och det lockar inte särskilt men det är bättre än praktik iallafall. Sen efter vi vart där nere i 2 veckor så är det 4 veckor teoretiskt och då ska ALLT va klart för då sticker vi ut på praktik i 4 veckor och sen är det klappat och klart för studenten. Blir så sur att dom lagt den sista praktiken så sent, hur dum får man bli?

Tidigt jag kommer somna idag, inte :(

Tack & hej. yooo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll