onsdag 12 mars 2008

Grått är fult

Det här vädret är fult, ge oss lite sol & energi gud.

Soft dag i skolan med ledningsförhör som det inte kom några vettiga frågor och svar ur, vem fan vill ta bort endel toaletter och göra de till klassrum? Den personen måste vara riktigt rubbad alltså. Men vi slutade tidigt iallafall, så det blev en fika med Therese, Caroline & Jocke & jag måste säga att jag börjar lära mig dricka latte nu alltså. Jag riktigt stolt :D haha.

När jag kom hem fick jag reda på en riktigt trist sak som gjorde mig riktigt sur alltså, satan hur kan du vara så dum?! Men jag städade ur rummet så jag har avregerat mig lite, så nu är det rent och fräscht igen och det gillas då jag hatar damm och snusk :)

55 minuter kvar tills jag börjar jobba också, det blir nog bra det med (;

En apelsin blir :D

yo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll