tisdag 25 mars 2008

Tidig morgon

Det är lov och då tycker jag faktiskt det är lite tidigt att bli väckt 10.15, men de ringde från jobbet och frågade om jag kunde jobba en stund ikväll men jag har lite andra planer så mitt svar blev NEJ TACK!

Igår kom Caroline hit så vi kikade på Färjestad matchen som förövrigt blev en skandal match, 7-3 i ett slutspel är inte okej alltså. Ny match imorgon, nya tag. Sen fick vi åka upp till Liegatan i snöstormen och hämta en Ida som var sugen på chips. Så vi kolla tv och film, kollade hemliga saker (stort flabb) och snackade :D En skön kväll helt enkelt. Men när dom hade åkt hem runt 12 så fick jag otroligt ont bak i munnen och halsen så jag tror faktiskt en visdomstand spökar :( Snälla låt mig få den någon annan dag, inte detta lov tack.

Sitter här och åt inte frukost för så längesen, hade tänkt mig att titta på American gangster för att fördriva lite tid men Caroline undrade om jag ville komma till stan så jag hade inte riktigt tid för en 3 timmars film så den får jag spara till en annat bättre tillfälle. I stan blir det fika, kolla ut presenter och kanske nåt fint till sig själv för idag vart det LÖÖÖÖÖÖÖN :D

Men ska fixa lite nu, typ städa mitt äckliga rum.

yo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll