måndag 5 maj 2008

Ajsing

Varför är det så ibland att man inte kan somna? Jag var jävligt trött men jag kunde verkligen inte sova, det berodde inte på något speciellt utan det bara gick inte. Så det resulterade i ont i huvudet idag och lagomt sömnig, så jag fick plugga lite teoretiskt idag istället för att vara i köket :) Blev även en och annan kopp kaffe ute i sola'!

Efter skolan bjöd simpon på kaffe hemma, så vi satt i solen och snacka en stund. Trevligt trevligt :) Nu sitter jag och filurar lite på mitt muntliga framförande av nationella i svenskan imorgon, jag ska prata om vita lögner om det är rätt eller fel & jag kan ju avslöja för er mina kära läsare att min åsikt är att sanningen svider men tänk då vad en lögn gör.

Ikväll har jag tänkt att jag ska ut och gå och sen slappa till AA, det är lite spännande nu ;)

Men jag måste nog plugga lite nu så jag får in det i skallen så det blir mindre pinsamare imorgon. Appropå imorgon, då händer det grejer för då ska jag LINN dra ut min visdomstand som inte ens växt upp än! Jag har aldrig dragit ut en tand förut, har ni nåt hett tips eller? :(

jaja, tjat.

yo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll