onsdag 21 maj 2008

Mycket i huvudet

Vart väldigt mycket att göra nu i två dagar, vart stora luncher på ccc och sen när man slutar 4 halv 5 så har det varit direkt till Ica för att lära mig posten och det var verkligen mycket att hålla reda på men idag släppte det mesta och det kändes faktiskt kul speciellt att få lära sig något nytt :D

Jag åkte buss till skolan imorse, jag har glömt bort vad skönt det var att sätta sig i ett ensamt dubbelt säte och bara sluta ögonen och somna för att sen vakna upp när man är i stan och då är det alltid lika jobbigt att kliva av. Men idag så vaknade jag två hållplatser försent, och då var det extra jobbigt att gå av för att jag skulle få gå dubbelt så långt.

Även om jag har mycket i huvudet just nu så är jag världens gladaste person, sådetså! :D

men jag ska tvätta mig och sova.

Förresten imorgon ska jag köpa studentpresenter till mig själv, tjohej.

yooo / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

Ahaa, fast ja ska inte på festen, men ska kalasa me dom på lördag! ja vi brukar lasta vid ccc.. :) pöss

 
Följ min blogg med bloggkoll