söndag 11 maj 2008

När man inte hinner med

Har inte riktigt hunnit med att blogga dom senaste dagarna, har haft lite fullt upp och har inte spenderat någon tid alls vid datorn i helgen och det är mer än skönt kan jag tala om, denna dumburk är inte bra! Eller vad säger ni folket?

Helgen har vart riktigt bra :) I fredags var jag på hammarö och myste hela kvällen ute på altanen med lite god dryck och käk, blev även lite fifa spelande och promenad också. Blev en tidig på morgonen på lördagen då jag skulle upp och jobba på ccc klockan 8.00 så det var ju bara att kliva upp och sätta sig i bilen det. Men det gick bra när jag väl kom dit, det blev intensivt arbete till 14.00 då vi låg så mycket före i planeringen att vi kunde ta ett litet break innan vi la förätten och fortsatte kvällen så jag tutade till ön för att sola och chilla lite. Sen blev det ett hårt och verkligen svettigt arbete till 23 :) Drog ihop 11 timmar, det kanske låter mycket men det är så jävla roligt att jobba där så det gör ingenting alls.

Idag har jag bara vart ute i solen, hur underbart som helst! Var även upp till pappsen och kollade in solaltanen, blev verkligen sjukt nice =) Där blir det att spendera några timmar i sommar.

gud vad jag snackar.

yo och hejda / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll