fredag 16 maj 2008

Helg älskade helg

Ska bli jädrigt skönt med helg även om man jobbar både idag och imorgon, men man hinner ju göra saker ändå :) Ikväll efter jobbet är det hockey som gäller, semifinalen mellan Kanada-Sverige, jag vet att jag är lite nörd men det är ju riktigt spännande men hoppas det inte blir som förra matchen för då höll jag på att krypa ur skinnet och skrika halsen av mig! :D

Imorgon efter jobbet så ska jag ut och festa med lite folk, känns som det var ett tag sedan man gjorde det så det ska bli skoj :) Det blir antagligen förfest hos Simon och sen vidare ut någonstans, så jag hoppas på uppehåll så det inte regnar för det suger & håret och allt bara lägger sig ner och man ser allmänt knäpp ut.

Är förtillfället hos Pappa, kännde för att åka hit i några dagar :) Det är alltid lika skönt att få lite omväxling så att säga. Men jag ska väl ta och fixa mig och dra ner till jobbet så jag kommer hem någon gång.

Menennnne.

yoo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll