tisdag 6 maj 2008

Bedövning

Nu var allt gjort som jag har bävat för en längre tid, det vill säga muntliga nationella och dra ut min visdomstand.

Muntliga gick väl hyffsat, lite skakigt kanske men nu är det gjort och det är jag stolt och glad för :) Men sen kom nervositeten över att dra ut tanden, åkte till hammarö först och tog en kaffe i solen för att lugna mig lite för sen klockan 14 var det dags. De började först med bedövning och halva tungan och läppen bedövades sen började de att såga sönder mitt tandkött som låg över tanden sen började di dra och dra och det gjorde ondare och ondare, en och annan tår kom och de gav mer bedövning och fick borra 3 gånger om var annat sen dra lite mer för att få ut den där stora tanden som satt som sten men tillslut var det över efter en halvtimmes lidande. Det var en hemsk upplevelse och jag hoppas inte få uppleva det igen. Så nu sitter jag här bedövad och hungrig ;D Fårse när det släpper så jag kan få ner lite käk :)

Blir troligtvis en promenad med Ida sen också :)

ha det grejt.

yooo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll