torsdag 8 maj 2008

Idag blev det ingen skola för mig, ingen lektion så det fick bli att vara hemma! Har suttit ute från klockan 11 i princip, har solat på studsmattan, fikat, ätit mat också fick jag till uppdrag att passa lillebror som inte ville gå till dagis. Så jag och abbe gick till kiosken och köpte mjukglass eller ja, han åt och jag drack vatten ;) Sen gick vi ner till älven och satte oss där och han roade sig med att kasta sten, han skulle prompt doppa fötterna också + att hans tofflor nästan flöt iväg så jag fick göra en hjälteinsats och kasta mig efter den! :) Har tagit lite kort med, men dom kan jag lägga upp senare.

Jag sitter just nu i skuggan på verandan och pluggar på Öl tillverknings provet vi har imorgon, lite sugen man blir på en iskall öl i solen då! Vill någon joina så säg till, jag bangar inte :D

Helg imorgon, härligt! :)

yooo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll