onsdag 7 maj 2008

underbart

Kom till skolan idag efter att ha hämtat upp Therese "latmasken" Sundin, och vi fick reda på att Per våran samhällskunskaps lärare var sjuk så vi hade ingen mer lektion på dagen. Så vi körde in till stan och köpte baguette på sjökvistens och sen satte oss i solen. Jag passade även på att gå upp till Via appia där jag senast praktiserade och hämtade mitt omdöme (som jag gillade starkt) sen drog jag och Therese vidare till CCC och pratade med Peter att vi ville ha våran praktik där för vi orka ingen annanstans, så det blir det.

Var riktigt rastlös hemma sen efter ha vilat en stund, så jag drog in till stan igen och mötte upp Robbz :) Vi gick in till stan och köpte oss en varsin glass, han en lakritspuck och jag en mjukglass med lakritsströssel :D Riktigt härligt, vädret gör mig galet glad.

Caroline är påväg hit :) Vi ska kanske kolla på lillabrors match, sen gå ut och gå och sola oss lite.

men hej..

yooohu / linn

2 kommentarer:

Pappsen sa...

Du är sååååå duktig "gumman" gå själv och dra ut en elakdjävul som heter visdomstand(vilket konstigt ord, eller??. kollar lite hockey nu men i morrn du dottera ska ja på utv.samtal med Fredde ,dä ä nog värre än visdomstand dä,kan du hjälpa mig med vatten pipan i helgen puzzzzzzzizzzar pappa

Linn sa...

ja det var ingen lek och freddans samtal lär ju minst sagt heller inte bli det haha :D ja det kan jag nog om jag är hemma, ska jobba på ccc från 8.00 till kvällen på lördag. puss på dig papps

 
Följ min blogg med bloggkoll