söndag 25 maj 2008

En liten update sådär

Helgen har vart jätte bra verkligen! I Fredags skulle det ju bli fest på CCC, och ja det blev det ju kan man säga. Blev förfestande i skåre med Tildas klass för att sen dra vidare till CCC för att käka mat och festa hela natten. Det var ritkigt skoj, jag fick träffa de gamla sporthandel treorna som man inte har sett på ca ett år nu så det var riktigt trevligt :D

I går vaknade man ju upp inte allt för pigg, men man orkar ju inte ligga inne för det. Så det blev att åka in till stan (efter att ha väntat på en buss som var 20 minuter sen) för att träffa Robin & Joel, vi drog till tatueringsmässan på nöjesfabriken och det jag kan konstatera av den mässan var att den var väldigt överskattad. Men det blev även att sitta ute i solen och bara chillidilla. Vi var även på uno och kollade in Emils film, vilken stjärna han är alltså haha. Sen var vi även hos Ida och smådrack lite och grillade och sådära, mycket trevlig dag :)

Just nu ligger R och snarkar som jag vet inte vad & jag ska nog slänga i mig lite frulle :)

yooo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll