tisdag 27 maj 2008

Ego dag

Efter praktiken åkte jag ut till hammarö en sväng och fixade lite styr & sen åkte jag och hälsade på robban som hade köpt sig en mycket fin systemkamera idag, vi tog lite kort med den och tröttade oss framför diverse tv-program. Men sen brummade jag vidare hemmåt, det blev en EGO dag om man kan kalla det så för jag har kört fotbad ute på terassen och sen filat fötterna, smörjt in dom, duschat och nu på kvällskvisten så har jag tagit lite mackor, juice och läst en tidning på altanen :) Ibland är det riktigt härligt att bara ro om sig själv.

Imorgon är det onsdag, då ska jag och robban på stan. Jag ska checka in lite nya linnen & t-shirtar inför sommaren och han ska troligtvis köpa studentskor. Sen ska forshaga akademi kompisarna ha student bal, och den äger rum på mariebergsskogen så jag funderar på att åka dit och kolla och fota dom lite :) För på fredag slutar dom, jävligt sorgligt faktiskt (och då tänker jag på dom som kommer få skiljas åt från sina vänner)

Men jag ska nog sätta på en film nu och bara slappa.

yooo / linn


Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll