måndag 26 maj 2008

Tunga ögonlock

Ja idag blev det ju en tidig morgon, är inte speciellt van att klockan ringer 06.00 men det var bara att pallra sig upp det och göra sig iordning lite smått. Sen var det bara att stressa sig iväg till ccc, Peter ringde tillochmed och efterlyste mig för jag var några minuter sen än vad jag hade sagt.

Så nu är jag lagomt trött, och jag ska snart iväg igen och jobba men då bara 2 timmar så det ska jag väl kunna överleva :) Tilda ville att jag skulle med dom ut ikväll, men jag tror jag hoppar det faktiskt tråkigt nog för jag hade ju sett fram emot det men behöver lite sömn för att orka upp imorgon vid 7. Får hoppas att kunna festa lite med dom på Fredag när dom tagit studenten istället :D

Tänkte kolla på 27 dresses förut, men nej somnade bara så jag ska nog ta den ikväll. Någon som vet ifall den är något och ha?

yooo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll