fredag 29 februari 2008

Ett gott skratt

Hejs, som sagt Carro kom till mig och lika fort vände vi kosan tillbaka in till Karlstad för där befann sig Asplund i ett läskigt litet rum (hemligt), där vi satt och chilla och fula oss mest & skrattade en hel del. Det var kul och träffa både han & Carro för det var längesen sist alltså. Han bjöd även på äckliga digestive och te i plastmugg som blev för starkt tillslut :D Sen var det bara att köra hemmåt med stereon på högsta volym för att inte somna, och jag var dum och körde olagligt fort men jag ville ju bara hem :(

Nu sitter jag här och slöar på msn & ska snart lägga mig och se lite tv tänkte jag för jag ska upp runt 12 imorgon och in och fika med Therese och göra lite annat skojs (:

Sleep tight.

yo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll