måndag 14 april 2008

90

Nu skriver jag mitt 90:onde inlägg här på blogspot.com det trodde jag aldrig från början att jag skulle komma upp till, men jag tycker jag gör ett ganska bra jobb på att uppdatera här alltså & det ska vi fira med en riktigt stor applåd. Eller nä skit it då!?

Idag gjorde jag en parfait bomb på konditori lektionen och i den ingick Citron parfait och i den spritsade jag in citronsorbet. Så jädra gott blir det nog, ska smaka på det nästa måndag! Då ska vi även ha bestämt oss för vad vi vill göra på det praktiska provet, jag vet inte riktigt vad jag ska klura ut. Men glassbomb låter kanske som en bra idé? Erkänn att era munnar dregglar just denna stund? Om ni vill kan jag göra en åt er, mot en slant okey? Ska bli mitt nya jobb efter studenten, glass kiosk på torget i forshaga :(

Hade även utveklingsamtal idag med min mentor, gick väl sisådär! Men ska fan ordna upp lite innan studenten, det ska jag väl hinna klart hoppas jag. Annars blev det gymmet förut & en promenad på det, underbart :)

Men hopppas ni har njutit av mitt 90:onde inlägg som sagt :)

yooooho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll