fredag 4 april 2008

Grattis Maria Andersson 19 år

Idag blir det ingen skola för mig för klockan 11 ska jag till ögonläkaren, usch det är fan läskigt det med jag är verkligen rädd för läkare. Kanske för dom kan säga att något är fel? uuuuh.

Vaknade av ett jobbigt sms från halebop, men det var bara 20 minuter innan min klocka skulle ringa så jag gick upp och satte på kaffebryggaren och gjorde några mackor :) Så nu är det lite frulle som gäller! Ska väl snart göra mig iordning och brumma in till karlstad, kanske blir lunch på stan också om inte mina ögon är okej så jag inte får köra bil på ett litet tag! :(

Blir jobb idag också 16-21, och efter det troligen chill hemma eller kanske va med Aspis :) Och jag vill även tillägna min dag till Maria, hon fyller 19 år idag & hoppas du får en förjävla bra dag UTAN mig :(

Skriver sen vad som hände hos läkarn!

hejhoyo/ linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll