söndag 13 april 2008

hoj hoj

Ojsan, har glömt blogga i helgen!

Har vart ensam hemma sen torsdags, hur skönt som helst har det varit :) I torsdags så kom Therese hit så vi drack lite vin och käkade en mängd mat, ingen häjd på oss inte. Men vi kom väl i säng runt 3 och upp halv 8 för att åka till skolan, en mycket tung dag vill jag tillägga.

Sen i helgen har Robbis vart här och vaktat mig! I fredags så tog vi det chill med lite oxfilé och film, jag somnade dock nästan hela tiden och han fick väcka mig gång på gång. Sen på lördagen stack vi till Stan och lämnade tillbaka en grej på Mq sen fika på waynes, deras blåbärs muffins är det inga fel på iallafall weeeye :D Sen på kvällen trillade det in lite folk hemma så det blev lite party så att säga, och det var ju mindre kul idag kanske för det gick ju knappt få rent på huset :( Men partyt va skoj iallafal!

Lite små seg idag så ska sola, sen köpa nåt gott på Ica så jag kan gotta mig framför AA sen! :)

yooo/ linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll