onsdag 9 april 2008

olalala

Jävla skönt och vara hemma måste jag säga, längtade redan tillbaka när jag vaknade imorse! Förbannat trött var jag må jag säga men nu sitter jag här och glor, inte alls lika skönt som jag trodde det skulle bli. Så jag ska bege mig ut i rusket och ta en promenad sen ska jag gotta mig i sol(ariet), lette götte!

Vi hade projektredovisning idag i skolan, boring! Fast Maria var ju där och jag skrattade som jag aldrig skrattat förut tror jag hör här på dagens roliga: Läraren skriver upp en lista på tavlan i vilken ordning grupperna skulle redovisa och som nr 2 stod det "Bittan" och det första Maria klämmer ut ur sin mun var "VEM FAN ÄR BITTAN?" (vi trodde ju det var någon grupp som kallade sig så eller nåt liknande) men det visade sig att personen satt 3 meter ifrån oss ungefär och jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt.

Gymet stod på schemat idag men eftersom redovisningen drog ut på tiden så får det bli promenad som sagt, inte lika kul men vad gör man :( får bli imorgon.

ehhhh.

yo / linn

2 kommentarer:

Anonym sa...

JAG SÅG DIg när du gick, tyyyp innan lusten, djupdalsbrinken, jag åkte förbi i en buss med alla mina ungar. hihiiii

Anonym sa...

Haha, stackars Bittan! :p

 
Följ min blogg med bloggkoll