torsdag 3 april 2008

jajemän nu jädrar

Nu har jag vart hos tandläkaren, jobbat, vart ute på promenad och ätit kvällskäk! :D

Jag måste berätta om mit besök hos tandläkaren förut. Först så tog hon röntgenbild sen fick jag vänta lite medans hon framkallade dem och då satte jag mig på min tumme så jag bröt nageln så det börja blöda och nageln blidde blå, sen kolla hon i käften på mig och allt såg perfekt ut men jag hade en visdomstand som va påväg ut så hon var tvungen att kika på den och vi tog kort sisådär 5 gånger innan det var klart och jag boka in en ny tid för att DRAAAAAAAAAAAA UT DEN, jag har aldrig gjort nåt sånt förut. Jag vill verkligen inte, gör det ont? säg någon? :(

Blev skit rädd när jag va ute och gick förut, jag gick mot ulvsby och där på cykelvägen kom Vinko wc (lokal kändis i forshaga, med vårta som hänger ner på hakan och klär sig i kvinnokläder, ja helt klart en läskig typ) iallafall jag mötte han och han cykla emot mig och jag fylldes av skräck för man har ju hört historier om vad han gjort :( UUUUUUUUSCH!!!!!!!

Men nu blir det äta en frukt och kolla ett till scrubs avsnitt.

Hejyo / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

Vinko Wc rules

 
Följ min blogg med bloggkoll