torsdag 17 april 2008

Oh vilken morgon

Sovmorgon idag, börjar 10.15 & det är alltid lika skönt att få sova ut. Speciellt idag för då vaknade jag av att solen hade börjat komma in genom mina persienner (stavning?) & då blev jag riktigt glad.
Ska snart fixa håret och åka till skolan, har ingen större lust med skola faktiskt! Vill helst sitta ute hela dagen och gotta sig i solen, grilla vore nåt också? Nej men det går inte, då ska vi sitta och ha Svenska nationellaprov förberedelser! BAAAAAAAAAH.

Efter skolan får man se vad som händer, vet inte om jag och Therese skulle plugga eller inte? Har ingen större lust med pluggandet om man säger så. Men vi får la se helt enkelt, har lust att göra någonting heeeeeeelt annat :)

Men nu ska jag fixa mig lette granna :)

yooo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll