måndag 21 april 2008

Nästan sommar

Mm, vilken perfekt dag! :) Hade lektion till 11 ungefär sedan käkade vi lunch och satte oss ute på bänkarna i solen Maria, jag & simpon. Det kändes nästan som sommar, vi satt ute i ungefär 3 timmar och sen kom vi på att rapporten skulle va inlämnad så vi styrde det & sen drog Jag, Maria, Malin och Åsa till gräsplätten vid klara och softade i solen tills skuggan kom över oss. Efter det gick jag och tränade, var riktigt tung då jag inte ätit på ett bra tag men nu har jag ätit och sådära, Stuvade makaroner och fläskfilé, lite annorlunda haha men jag vill inte ha äckliga kötbullar så jag lyxade till det lite ;)

Dagar som denna vill man verkligen inte sitta inne, vill utnyttja som mycket som helst av dagen ute! Så det har jag gjort idag, så inatt blir det nog en skönhets sömn! :D

Duscha sen AA!

yoooh / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll