lördag 5 april 2008

Lördaay

Orkade inte uppdatera något efter ögonläkaren igår. Men jag drog med mig lillebror till stan för jag orka inte åka själv, först hitta vi ingen parkering vid ögongrejset och jag va skit arg att dom inte hade någon kundparkering men sen fick vi ställa oss vid hagahallen. Men väl där inne då så gick det väl bra, hon kolla min syn, hällde i miljarder droppar så mina pupiller va lika stora som 2 apelsiner och jag va jätte ljuskänslig men jag klara köra bil ändå ;D Sen käkade vi lunch och sen åkte vi till skopunkten. Jobbade även igår också, och efter det kom Asplund till mig och vi tittade på filmen The mist som var en helt okej film och lite läskig :D

Idag denna lörday blir det work, sen får jag se hur mina planer styr sig ;D

ehhehehe

hejyo/linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll