tisdag 29 april 2008

Hämma

Idag fick det bli att vara hemma, jag har vart snuvig hela natten och jag hittade inte nässprayen så jag var väl vaken, ja jag vet inte hur länge. Så jag sjukanmälde mig imorse och gick upp och gjorde frulle :) Och jag vet vad vi ska göra idag i skolan så jag arbetar med det hemma istället, så just nu håller jag på att skriva om Anna Lindh mordet och sen ska jag skriva ett PM till muntliga nationella så jag kan mejla det till lärarna sen. PM'et fattar jag inte så mycket om vad jag ska skriva, men det löser sig hoppas jag.

Skönt väder verkar det bli ute idag också, kollar på termometern nu och den visar 18.8 i SKUGGAN baré. Blir nog promenad sen och en vattenpipa i solen ;) Ska åka upp till pappa sen och hämta den, mys vettu.

nej men nu har haft min lilla paus så jag ska väl fortsätta med Anna Lindh så jag blir klarre.

yo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll