tisdag 15 april 2008

Sol, älskade sol!

Idag med samhällskunskapen var vi på 2 rättegångar i tingsrätten, det var inget vidare faktiskt! Det kunde nog vart mer intressant om det vart lite andra fall än grovt rattfylleri och något miljöbrott. Efter det blev det skolan och käk, var inte kvar så länge dock för jag skulle ju klippa mig halv 2 :)

När jag kom så blev det käk och en liten tupplur (jag är så förbannat trött hela tiden, nåt fel) sen var jag ute och gick i den sköna solen. Helt underbart att det börjar bli lite bättre väder, man mår så mycket bättre och blir lyckligare. Och det är inte helt fel va?

Imorgon tänkte jag börja ta tag i lite saker som hänger efter i skolan, så ska stanna kvar en sväng och göra rapporten helt klar så jag kan lämna in den på måndag! Sen är det bara lite små saker kvar, inge stort.

Men håret ja, det blev jag nöjd med! Gjorde bara en liten förändring, en liten snygg detalj baré :)


yooo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll